Descripció
Jesús Conte coneix a fons els intríngulis de la “cuina” política. Ha dissenyat estratègies i ha gestionat la informació que finalment arriba al públic. L’autor es considera un privilegiat. Ha viscut de prop molts dels esdeveniments més rellevants de la nostra història recent: en primera fila, acompanyant els protagonistes arreu del món, i també com a observador discret darrere la barrera. Ha exercit de periodista en diversos mitjans i ha estat responsable de comunicació de la Presidència de la Generalitat entre 1998 i 2003 amb el President Jordi Pujol.
A les dues bandes de la trinxera –Mig segle entre la política i la comunicació- és el llibre on Jesús Conte a recullit les seves vivències personals combinant memòries i cròniques com a testimoni privilegiat dels esdeveniments que han marcat la nostra història recent a Catalunya.

Jesús Conte (Barcelona, 1954) és llicenciat en Ciències de la Informació. Ha exercit com a periodista i consultor de comunicació. En el vessant de la comunicació corporativa ha estat cap de premsa del President de la Generalitat Jordi Pujol (1998-2003) i de Convergència Democràtica de Catalunya (1983-1987). Els darrers vint anys d’activitat els va ocupar dirigint la consultoria de comunicació i lobbying ConteBCN Comunica. Professor associat de la Universitat Internacional de Catalunya (UIC) ha impartit classes en altres centres universitaris i associacions empresarials.

Títol: A les dues bandes de la trinxera.
Subtítol: Mig segle entre la política i la comunicació
ISBN: 979-13-990903-0-7
Pàgines: 218 Mida: 14 x 21
Col·lecció Vides Privades. Narració periodística
Publicació: setembre, 2025

Trípode Editorial –
Jesus Conte signarà el seu nou llibre el dia 26 de setembre de 17.30h a 18.30h, al mòdul 7, de La Setmana del Llibre en Català de Barcelona.