Presentació Entre les cendres del migdia a Vic

Publicat per -TRIPODE- el

El 3 de juliol a les 7 del vespre, Anna Pascual presenta Entre les cendres del migdia Abacus de Vic. A més de l’autora, aquesta vegada, en l’acte hi intervindran el periodista Jordi Vilarrodà, i l’editora, Pilar Blasco.

Crònica de l’acte:

Una agradable vetllada en la qual hem conversat sobre la novel·la d’Anna Pascual. L’autora i Jordi Vilarrodà, periodista, ens han parlat de les relacions sovint difícils entre l’art i la vida, i com ho enfoca cadascun dels personatges d’aquesta excepcional obra que ens transporta al París de l’art i la bohèmia dels anys 20 i ens insereix al món de Breton, Éluard i Aragon, entre d’altres.


Pilar Blasco, Anna Pascual i Jordi Vilarrodà

Categories: Presentacions

0 comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Vols guardar la teva cistella?

Escriu el teu email i quan tornis tindràs la teva cistella de compra igual, amb els llibres o cursos que has escollit, i si tenim algun descompte vigent el trobaràs al teu correu!

0

Cistella de la compra