Aida Montoya ha escrit una ressenya sobre les Odes d’Horaci, traduïdes per Jeroni Zanné, a L’escriba, un portal de difusió cultural, literària i cinematogràfica.
Jordi Llavina, crític literari, ha fet una molt bona anàlisi i crítica d’Al dellà de l’enlloc, el recull de poemes que Mònica Miró recentment ha publicat amb Trípode. Podeu llegir la crítica aquí.
El poeta i lingüista Carles Duarte publica un article sobre La insuportable absència del bròquil a diversos diaris del país: Article a Regió 7. Article al Diari de Girona. Article al Segre.
L’autor d’El llarg silenci dels botxins, Alfons Cama, és entrevistat per Núria Cartanyà al programa Lletres de Tarragona Ràdio. Podeu escoltar l’entrevista aquí.
0 comentaris